محافل قرآنی ماه مبارک رمضان ، زیباترین تجلی معنویت جوانان و نوجوانان فرخی

محافل قرآنی ماه مبارک رمضان ، زیباترین تجلی معنویت جوانان و نوجوانان فرخی

تلاوت آیات نورانی وحی در ایام و لیالی ماه مبارک رمضان با حضور گسترده کودکان و نوجوانان در کنار جوانان و بزرگ سالان جلوه زیبایی از شور و نشاط معنوی مردم مومن و روزه دار دارالمومنین فرخی است.

برگزاری باشکوه محافل عظیم قرآنی در مراکز گوناگون در ساعات مختلف شبانه روز که چند سالی است با همت و تدبیر خانه قرآن کریم فرخی ، موسسه ثامن الایمه و کانون های فرهنگی مساجد و هیئت قمربنی هاشم رنگ و بوی بیشتر یافته است نشان می دهد که ایمان در عمق روح و روان مردم ریشه دوانده است. علاوه بر این مراکز می توان به تشکیل خودجوش محافل قرآنی بانوان در منازل و مراکز مذهبی اشاره کرد.

شرکت حدود سیصد نفر جوان ونوجوان( در بخش مردان) در جزء خوانی مسجد جامع فرخی شاهد صادقی است بر ایمان و اعتقاد عمیق به باورهای ناب دینی در نسل تازه به بارنشسته امروزین.

حضور بیش از دویست در مسابقه تفسیر آن هم در نیمه شب ماه مبارک رمضان در ساختمان هیئت قمربنی هاشم جلوه دیگری از حضور نورانی آیات سبز خداوندی در باغ دل های خداجوی مردم شریف فرخی است.

شورای اسلامی افتخار می کند که ضمن تجلیل از این حضور گسترده بر بازوان توانمند بانیان این حرکت مومنانه و خداپسندانه بوسه بزند. هرچند لسان قاصر است از تقدیر در خور شان این عزیزان.




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: